Skip to main content

Dari jauh ku menanti.. bila kan sampai masanya?

So, hari ni masih lagi aku kesepian, kesepian dari dunia internet, kesepian dari kekawan yang aku tak penah jumpa bersemuka, tapi kekawan yang amat dekat di hati dan sentiasa ada di depan mata, hari ni mem aku dah ok, dah boleh pegi keja, jadi routine harian aku bermula kembali, pagi hantar kak aku gi keja balik amik mem pastu hantar dia pegi keja lak, dan balik ke Kangar sebentar, ada mesyuarat penyelenggaraan bangunan, well tak banyak benda baru yang akan berlaku (.. emm apa yang aku harap? ler semoga satu bilik server dan system yang dah stabil .. tapi nampak gayanya masih jauh lagi.. ), tak per lah. sekurang2nya masih ada perkembangan yang berlaku. Habis mesyuarat aku balik ke Kuala Perlis, sebelum tu aku sempat download beberapa program bagi membolehkan aku transfer gambar dari phone ke laptop ni.. so nanti ada la gambar balik. Ni kira satu perkembangan la kan?.

Balik ke Kuala Perlis masih perkara biasa yang berlaku, cuma aku di beritahu ada satu syarikat datang buat servey nak masukkan Streamy kat perpustakaan ni.. ok la, mungkin lebih cepat dari yang aku jangkakan leh online. Anyway, komputer masih lom di bawa kesini. dan nampak nya aku kena berkepit di, dengan laptop ni lagi la..

(ni kada bahagian kanak-kanak)

hah ni kat tingkat atas

Pengguna kat sini masih ramai lagi ( yer la bagi sebuah rural library macam ni, dah kira ramai la!) dah dua hari menjangkaui 130 orang sehari.. not bad la.. penuh sesak la kat bahagian kanak-kanak( biasa nya bahagian paling ramai..).


ehh ni ada sowang awek cun lak kat sini, staff baru ke? isk tak de la, nih pratical trainee dari UiTM Shah Alam, Library Science.

ok la dah ngantuk ni...
kang sambung lagi la..
sangkelu 01:35hrs

Comments

Kak Teh said…
salam sangkelu - orang perlih rupanya...kak teh dari alork stark!
Kak Teh said…
salam sangkelu - orang perlih rupanya...kak teh dari alork stark!
Kak Teh said…
salam sangkelu - orang perlih rupanya...kak teh dari alork stark!

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Daulat Tuanku

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US