Skip to main content

Sunyinya tanpa internet..

Hari ni dah hampir seminggu aku tak berinternet di siang hari, rasa terpinggir lak dari ols semua. Tapi nak buat apa kan, demi tugas.. (ewaaahh.. baik nye) terpaksa lah aku korbankan. Dah 3 hari aku berada di Kuala Perlis, sememangnya aku terputus hubungan dengan dunia luar.. pergi ke tempat baru macam ni memang la tak der telefon, takder internet.. tapi nasib baik la ada juga hanphone nyer line, kalau tak terputus terus.

3 hari terkurung di sini juga aku jadi tak menentu, asyik teringat internet saja.. pasal tu pepagi tadi aku singgah kat Kangar awal2 pagi dengan harapan nak guna internet, leh jugak buat entry ke, baca entry ke.. tapi internet lak down.. so putus terus harapan aku. Anyway yang best nya ari ni aku dapat laptop satu, lega juga la. Walau tak de internet, ada laptop pon jadi la, leh jugak aku create keja.

Oleh kerana kat Kuala Perlis tak de line, so malam ni aku set kan supaya internet leh guna kat laptop ni, walau pon aku guna diumah, atleast ada jugak sedikit harapan. So pada kekawan sumer selamat la berinternet, ingat lah daku dalam ke internetan kalian, aku kat sini masih melahu.. so good bye for now, aku dah sakit kepala dah ni.. nak tido la, semalam mem aku demam, dengan aku sekali tak leh nak lena.. bye askum.

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Majlis Pelancaran Karnival Membaca!

Jom Hiking daa