Thursday, June 19, 2014

Happy 10th Year of Blogging


Wah.. sedar sedar dah sepuluh tahun aku berblogging...
entah lah apa yg aku taip..
apa yang telah aku coretkan...
tak kisah lah..
biarlah..
asalkan aku suka..
tanpa melibatkan orang..
tanpa mengatakan orang..
kalau sesekali terkena, terkata sebagainya
maafkan lah aku...


Wednesday, June 11, 2014

Men to men talk....

Hari ni on the way nak hantar Anieq balik dari Pasti, terjadi la satu perbincangan Tak rasmi anak Dan ayah...

Anieq: Abah Ari ni Cikgu Man (.. man tu panggilan dia la..) Bagi gambar pisang... Suruh color kan... Man warnakan kuning tapi kawan man warnakan color hijau...

Aku: Ooo yang color kuning tu dah masak, yang hijau tu belum masak lagi....

Anieq : Hmm man suka yang kuning, pasal pisang tu dah masak boleh man makan, mungkin kawan man belum nak makan lagi kot pasal tu dia color kan hijau...

Aku : Ooooooooo ..... Yer lah kan?

Thursday, June 5, 2014

Berakhir sudah Sukma..

Akhirnya berakhir juga Sukma yang ke 17 Perlis.. Biar apa pun orang nak kata, biar pon kata-kata orang tentag Sukma Perlis 2014 ini.. ianya telah selamat di jalankan.. biar apa pon cacat celanya namun ianya berakhir dengan jayanya.. Alhamdulillah..

Biar lah dengan dengan negeri ku yang tak sebesar mana (besar kelemboi aje depa kata) namu ianya tetap harum juga seharum harumanis yang mana setiap tahun harganya tetap  mendaki.. Biar juga mereka berkata-kata, kerana orang Perlis memang suka berkata-kata, biar ramah tamah tersebar ke pelusuk negeri kerana semamngnya orang Perlis terkenal dengan 'Hemoinya'..


Wednesday, June 4, 2014

Keriang Dot

Tudiaaa... Dah nak ABU's musim Baru nak jumpa.... Sekali pandang macam anggur hitam.. Tapi itu lah ketiang dot.. Jarang nak jumps.. Ada jual Di pasar2 sehari tapi.. mahai ooo

Selfie bersama Anief...

Ho ho hari suasana sungguh tenang Dan nyaman dengan cuaca yg redup.. Masa yg elok berjalan-jalan Ronda kampung.. Eh sambil2 berselfie dengan Anak...
Isk boleh lah #selfiedgnanak..





Sunday, June 1, 2014

Semangat Sukma...

Tinggal 3 hari lagi Sukma akan berakhir.. Tapi semangat bersukma makin membara.. Bukan bersukan tapi seronok memberi sokongan pd yg sedang bersukan...

Blogroll