Men to men talk....

Wednesday, June 11, 2014

Men to men talk....


Hari ni on the way nak hantar Anieq balik dari Pasti, terjadi la satu perbincangan Tak rasmi anak Dan ayah...

Anieq: Abah Ari ni Cikgu Man (.. man tu panggilan dia la..) Bagi gambar pisang... Suruh color kan... Man warnakan kuning tapi kawan man warnakan color hijau...

Aku: Ooo yang color kuning tu dah masak, yang hijau tu belum masak lagi....

Anieq : Hmm man suka yang kuning, pasal pisang tu dah masak boleh man makan, mungkin kawan man belum nak makan lagi kot pasal tu dia color kan hijau...

Aku : Ooooooooo ..... Yer lah kan?

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...