Men to men talk....

June 11, 2014

Hari ni on the way nak hantar Anieq balik dari Pasti, terjadi la satu perbincangan Tak rasmi anak Dan ayah...

Anieq: Abah Ari ni Cikgu Man (.. man tu panggilan dia la..) Bagi gambar pisang... Suruh color kan... Man warnakan kuning tapi kawan man warnakan color hijau...

Aku: Ooo yang color kuning tu dah masak, yang hijau tu belum masak lagi....

Anieq : Hmm man suka yang kuning, pasal pisang tu dah masak boleh man makan, mungkin kawan man belum nak makan lagi kot pasal tu dia color kan hijau...

Aku : Ooooooooo ..... Yer lah kan?

You Might Also Like

0 comments