Skip to main content

I make that Nuke!

Emm dah lama aku tak masuk apa-apa kursus, rasanya sepanjang tahun lepas memang tak der kursus pon, mungkin kerana tahun lepas aku sibuk dengan urusan sendiri dan juga masalah keluarga,dan juga membina keluarga sendiri maka tak sempat aku nak berkursus apa... (..ops ada juga satu kursus.. kursus kahwin.. tapi tak melibatkan keja.. so tak kira la..).

Now tahun ni, aku bermula kembali program berkursus, emm tak tau berapa kursus yang aku boleh hadiri tahun ni, pasal pasnih payah gak nak keluar, ye lah dah ada baby payah nak berjalan-jalan. So, hari ni aku mula berkursus, kursus pembangunan web dengan mengguna open source, PHP Nuke dan bebarapa program lagi, so far aku rasa ok jer programme ni, dulu penah aku memandai install sendiri dan jalankan server tu sendiri, jadi tapi too complicated, sekarang ni dah tak compicated sangat dah, jadi mudah aku nak catch up dan pasni leh aku apply secara kecil-kecilan kat Kuala Perlis, mungkin banyak gunanya nanti.

ok tak mau meraban malam ni, nak tido awal, besok bangun awal, kena hantar mem pi keja awal la, pasai kursus mula awal.

Comments

awak..wish u all the best to attend that kursus, betul tak dlm setahun tue kena kursus at least 7 hari setahun (ada dlm pekeliling)..nanti kalau ada yang berkaitan leh share ngn saya yek...hehe..

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Daulat Tuanku

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US