Puasa : Hari ke 18

Saturday, October 22, 2005

Puasa : Hari ke 18


Hi... emm hari ni dah 18 hari kita berpuasa.. emm dah makin berlalu bulan posa.. yang makin menghampir ialah hari raya.. err. aku masih lagi blurr hari raya tahun ni macam mana.. setelah pemergian emak.. ni kali pertama aku beraya tanpanya.. isk mana ketupatnya.. mana rendangnya.. entah lah aku tak tahu.. macam tu juga dengan orang yang nak datang ke rumah ku nanti.. entah la..

tapi di sebalik kesediahan dan kepiluan ni.. ada juga rahmatnya.. ada yang bakal berlaku lagi dalam keluarga kecil ku ini.. aku masih menanti hari.. masih menyabarkan diri.. nanti la aku bagi tau.. bila masa nya sampai dan ku kira bersedia nak di hebohkan.. aku ku hebohkan la...

Sehubungan dengan pemergian dati seri Endon ke Rahmatullah aku sekeluarga juga mengucapkan takziah kepada Pak Lah Sekeluarga.. semoga rohnya di cucuri rahmat.. kami juga turut bersedih..

ok lah aku ber'alah' dulu kang nanti aku sambung lagi.. ok sumer .. nice weekend.. and selamat berposa...

1 comments :

Alicia Bennett said...

Thin Equals Beauty?
They strive to look like Kate Moss, Nicole Richie and Mary-Kate Olsen. Their goal is physical perfection and they are willing to risk their lives in order to achieve it.
Splendid stuff here! Pop over to our North East Warrington Credit Union related site when you get a chance. You might find it interesting.

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...