Puasa : Hari ke 18

October 22, 2005

Hi... emm hari ni dah 18 hari kita berpuasa.. emm dah makin berlalu bulan posa.. yang makin menghampir ialah hari raya.. err. aku masih lagi blurr hari raya tahun ni macam mana.. setelah pemergian emak.. ni kali pertama aku beraya tanpanya.. isk mana ketupatnya.. mana rendangnya.. entah lah aku tak tahu.. macam tu juga dengan orang yang nak datang ke rumah ku nanti.. entah la..

tapi di sebalik kesediahan dan kepiluan ni.. ada juga rahmatnya.. ada yang bakal berlaku lagi dalam keluarga kecil ku ini.. aku masih menanti hari.. masih menyabarkan diri.. nanti la aku bagi tau.. bila masa nya sampai dan ku kira bersedia nak di hebohkan.. aku ku hebohkan la...

Sehubungan dengan pemergian dati seri Endon ke Rahmatullah aku sekeluarga juga mengucapkan takziah kepada Pak Lah Sekeluarga.. semoga rohnya di cucuri rahmat.. kami juga turut bersedih..

ok lah aku ber'alah' dulu kang nanti aku sambung lagi.. ok sumer .. nice weekend.. and selamat berposa...

You Might Also Like

1 comments