Skip to main content

Hati yang kuchiwa

Arghhh.. dah seminggu aku tak masukkan entry, bukan takde cerita, tapi aku dengan tak semena jadi borings sangat nak masukkan entry.. huh dampai kan citer raya pon tak de.. hish apa la aku ni, mesti ada orang tunggu entry kan, mesti ada yang rindu, dah la tak dapat nak online waktu siang, apa-apa pon sempena ari raya yang masih ada sikit lagi ni aku aku menyusun sepuluh jari memohon keampunan dari sumer, kalau ada yang salah dan silap, terkasar bahasa, tersalap taip, tersalah tujuan.. he hhee kekadang tu kang telajak rel gak kan..?

..nanti aku sambung..

Comments

Kak Teh said…
sangkelu - raya di perlis macam mana?
Kak Teh said…
sangkelu - raya di perlis macam mana?
KakNi said…
Assalamulaikum, blog hop dari blog kak teh.

hati sapa yang kuciwa tu?

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Salam Ramadhan

Serupa tak..?