Racangan Tergendala Sebentar.. Harap Maaf

December 21, 2005



Hi sumer.. tak dapat nak updatekan blog aku lagi ni.. sumer nye kelam kabut kat umah aku.. bersimponggang barang2 kat umah aku.. banjir la.. banjirrr.. isk tak penah seumur hidup aku duduk kat umah ni air bah naik .. tak penah bah pon.. ni lah kali pertama.. ntah la .. aku nak panjang kan entry ni.. tak pi tak leh lagi.. nanti2 la..

nih yang akan menjadikan blogathon aku makin panjang ni.. hehhh hheee.. kena la sabo lagi ni.. sabo lah lagiii...

Hah ni bilik aku ni pon dah di masuki air.. macam mana aku nak update... ni dah update dah ni.. gambo betul nyer aaa.. bukan tipu2.

You Might Also Like

0 comments