Selamat Bertunang!

June 09, 2008

Selamat bertunang kepada anak menakan aku ni .. Norhana Bt Abdul Aziz.. sebenarnya aku dan abang aku ni satu emak dan bapak yang berbeza.. jadi aku tak tahu macam mana nak deinisi kan? Kalau satu emak yan berbeza dan bapak yang sama boleh di kategorikan sebagai adik beadik tiri kan? Heh he hee.. macam mana yer? Kira Kategori tiri juga ke? Walau bagaimana pun, majlis bertunang ni selamat di jalankan pada hari Ahad hari tu, hanya aku dan mem serta Athirah saja yang pergi, akak ku tak pergi manakala yang sorang lagi dah balik semula Shah Alam.. tapi masing-masing dah bagi sumbangan masing2.. aku cuma mewakilkan diri bersama dengan keluaga ku saja la.


Majlis yang agak simple.. dengan kehadiran orang tua-tua ni tak banyak berbasa basi.. mungkin kerana rombongan sampai agak petang jadi masing-masing tak banyak berbasa basi.. terus direct kepada point masing... dan macam biasa, si Athirah ni macam biasa la, tentu tak leh dok diam, kesana kesini.. tak kira tengah majlis ke tak.. jadi kami tak tunggu lama , habis saja majlis bertunang dan makan-makan terus mintak dii nak balik.. tinggalkan tetamu.. he hee nak buat macam manakan.. dah ada alasan kukuh.. he heee

Nih anak menakan aku!

Hantaran dari anak teruna.. (dari anak dara lupak lak akunak amik gambar)

Antara wakil dari sebelah anak teruna yang semuanya berjumlah 16 orang
Majlis Sarung Cincin


psss:
sepanjang majlis ni aku dok teringat kat arwah mak saja.. kalau la dia ada.. mesti dia antara orang yang terhepi di dalam majlis ni...

You Might Also Like

1 comments