Athirah @ library

June 19, 2008


Semalam, buat julung kalinya Athirah buat lawatan(?) ke Perpustakaan, bunyinya macam orang besar lak kan, tapi begitulah adanya, aku sebenarnya jarang nak bawah Athirah ke tempat keja, kang tak jadi keja akhirnya.. tetapi dek kerana pengasuh dia nak pi tengok cucunya yang nak bersalin kat Hospital Tuanku Fauziah, Kangar maka terpaksa la di hantar pada aku.. kalau tak susah la nak masuk wad bersalin tu...

Dah datang sini tu, macam lah di kerjakannya, dia amik binatang-binatang hiasan tu nak main, lepas di aamik buku, baca sehelai dua muka surat pastu letak balik, lepas amik yag lain pulak.. lepas tu dia kacau kakak yang dok baca buku, sambil gelak besar dia tu, hu huu seronok sungguh dia, tapi abah dia yang semput dok kejar dia...
Posted by Picasa

You Might Also Like

2 comments