Athirah @ library

Thursday, June 19, 2008

Athirah @ library



Semalam, buat julung kalinya Athirah buat lawatan(?) ke Perpustakaan, bunyinya macam orang besar lak kan, tapi begitulah adanya, aku sebenarnya jarang nak bawah Athirah ke tempat keja, kang tak jadi keja akhirnya.. tetapi dek kerana pengasuh dia nak pi tengok cucunya yang nak bersalin kat Hospital Tuanku Fauziah, Kangar maka terpaksa la di hantar pada aku.. kalau tak susah la nak masuk wad bersalin tu...

Dah datang sini tu, macam lah di kerjakannya, dia amik binatang-binatang hiasan tu nak main, lepas di aamik buku, baca sehelai dua muka surat pastu letak balik, lepas amik yag lain pulak.. lepas tu dia kacau kakak yang dok baca buku, sambil gelak besar dia tu, hu huu seronok sungguh dia, tapi abah dia yang semput dok kejar dia...
Posted by Picasa

2 comments :

Neeza Shahril said...

bagusnya dia tak sepah kan buku... library ni library awam ke?

Sikelu said...

Neeza,
haah library awam la...
Tak de la sampai sepah2 kan buku, cuma di kutip sesedap rasa, dah tu lak kalau buku tu besar-besar pandai lak dia letak kat rak dia balik.. tapikan dia punya suara, bebudak lain pon berhenti bercakap.. he hee

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...