Bersenja di Kuala Perlis

June 16, 2008


Isk tak puas ronda lagi 'Atun Iyah' (see.. selain dari Atii'ah.. adalagi nama manja dia ni), kemarin dah ronda-ronda tengok sawah padi, dan tengok bot.. hari ni nak tengok bot lagi.. jadi hari ni meronda-ronda lah lagi, tapi tak naik moto la, pasai baru balik dari keja.. dah tu pulak balik dah pukul 6.30 lebih, tak jalan jauh la.. pergi lepak di 'benten' dekat dengan Jeti Kuala Perlis, tak lama duduk pon dalam 15 - 20 minit dah, dah senja pon masa tu, tapi kan bila nak balik saja, meraung la pulak.. tak mo balik.."nak tengok bot lagi.." adeh jenuh la macam ni... akhirnya pukul 7.50 malam baru sampai umah.


You Might Also Like

2 comments