Sehari di pusat servis toyota...

Thursday, June 5, 2008

Sehari di pusat servis toyota...






Okeh, kisahnya macam ni, hari tu Abang Ipar aku balik bercuti sekeluarga termasuk si budak-budak kembaq tu, dek kerana dah besar-besar belaka dah bebudak tu, maka terpaksa la depa tukar kereta baru ( he hee alasan kukuh tu kan..?) Dan kerana kereta tu baru, dan betul-betul baru maka baru saja lah depa dapat keta tu dan terus balik kampung.. huh kelas juga orang kampung kan? nak balik kampung kena ada keta baru.. (he hee ). Sampai kat kampung baru dalam 600km lebih je baru.. so lepas dua tiga hari pusing-pusing maka dah nakm masuk 1000km.. jadikan bila dah nak masuk 1000km kena la pi buat servis yang pertama, jadi stesyen servis terdekat ialah di Alor Setar.. jadi kesanalah kami.. (aku sebagai penyibuk dan mem aku jadi penunjuk arah... ha haa.. dah besaq2 macam ni pon aku masih tak cekap jalan di Alor Setar)

Sampai sana, lepas check in, ingat kan akan ambik masa dalam 1 hingga 1 setengah jam saja.. tapikan sampai dekat 3 jam amik masa nak servis keta tuh, adeh la jenuh la aku nak kepung si Athirah tu, bermacam macam peranginya..
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...