Athirah... Athirah..

June 18, 2008

Athirah ni kan... suka juga bergambar, kadang-kadang tu saja-saja dia suah tangkap gambar.. pakai hanphone saja la.. alah tangkap gambar main-main, tapi kan.. lepas tangkap gambar tu, mesti dia nak tengok.. jangan la main-main, kalau tak bagi tengok meraung satu denia... kalau nak tido pon kadang-kadang nak tengok gambar dia kat hanphone tuh.. sambil dengaq lagu Aspalela-Saiful Apek tuh sampai tertido..


Angan-angan ku kalau ada modal nanti nak juga buat sketch potrait dia macam ni, kalau di frame ka tentu cantik kan?.. tapi tu la, makan modal ni...

Athirah ni juga, dah suka main kucing nih, sampaikan kadang-kadang tu bangun saja dari tidur terus cari kucing... tapi dia masih tak sampai nak dukung dan meriba kucing lagi la.. masih takut-takut gitu, tapi kadang-kadang tu siap boleh dok bersembang dengan kuing, geram pon ada, nak tergelak pon ada, siap dok pesan jangan main kat luar takut 'blalang Openg' kat kucing-kucing tu.. sekali tu dia dok tari ekor kucing, apa lagi kena cakar la kat lengan dia tu.. tak de lah nangis cuma dok ngadu kat anah dia kata sakit.. em kalau mama dia tau mesti kena maah punya tuh..
Seperti yang telah di jangka kan, semalam lagi sekali kena buat lawatan ke Benteng dekat jeti Kuala Perlis tuh, Athirah dah tuntut janji semalam.. nak tengok feri (bot).. jadi berlepak lepakkan lah kat situ menanti matahari jatuh.. nampak jugak la orang sedang mengutip siput-siput laut macam siput gayam, kerang dan mentarang..

Mentarang


ps: gambar athirah di sketch dan bersama kucing tu amik kat sini

You Might Also Like

4 comments