Laluan ku..

January 09, 2007

Hari ni, aku terpanggil untuk menyatakan satu pertanyaan yang bermain dibenakku, semenjak dua menjak ni, ada satu persoalan yang membuat aku bertul bertanya-tanya untuk mencari jawapan, tapi aku belum juga mendapat jawapan, jadi aku nak bertanyakan pada semua yang mendatang kat sini, pada pendapat korang semua la, adakag elok atau tidak elok meletakkan gambar anak banyak2 kat sini? Cuba korang responkan kat aku sat.. aku betul-betul memerlukan jawapan ni.

Sebelum tu, disini secarang terbuka aku nak menyatakan bahawa sa nya aku tidak pernah berniat untuk berbangga dan membangga kan diri akan kehadiran anak ku ini, tapi yang ada pada ku hanya semata-mata kesyukuran yang tak terhingga, juga amat berterima kasih ketas isteri ku kerana sudi menjadi sorang ibu kepada anakku. Tak pernah aku berniat nak menyinggung mana-mana pihak dan juga tak pernah aku berniat nak menunjuk-nunjuk kepada sesiapa.

Aku ada alasan sendiri untuk aku letakkan gambar anakku, maupun keluarga ku.. dan jika sesiapa yang memerlukan alasan itu untuk mendapat kepuasan, sila ym aku. Dan sekali lagi aku memohon sapa2 yang dapat memberi pandangan tentang elok atau tak elok meletakkan gambar banyak-banyak kat sini, tolong bagi respon, kerana amat memerlukkannya. Komen boleh di letakkan di dalam ruangan komen atau di chatbox..

Terima Kasih
 Posted by Picasa

You Might Also Like

1 comments