Athirah moving out..

Thursday, January 18, 2007

Athirah moving out..


So... setelah beberapa lama mencari aura, mencari pikiran, serta mencari panduan.. namun akhirnya aku kelu juga, tiada aura mendatang, tiada panduan yang aku dapat.. juga tiada pikiran yang menjenguk di kalbu.. so aku buat fikiran yang aku akan keluarkan athirah dari public.. jauh dari tatapan orang.. semoga akan ada yang berpuas hati.. dan ada yang menjadi suka hati.. namun bagi aku tiada secalit perasaan marah, kesal, maupun berduka...

Jadi athirah takkan menghiasi blog ini ( entah ke sementara , entah ke selamanya.. aku pon tak tahu..) , biarlah aku abadikan athirah di satu ruang yang sulit.. dimana aku bebas untuk bermegah dengan diriku, menangisi perit hatiku.. dan bermuram durja ... dan jangan bimbang yang elok, yang ranum, yang hensem dan lawa serta gumbira akan ku khabarkan kat sini..

jadi,
bergumbira lah..
bersenang-senanglah..
tiada apa lagi perlu di hebohkan..
tiada apa lagi di war-warkan..

1 comments :

Anonymous said...

Kelu,

Ini pendapat aku.....Blog ni merupakan tempat ko menulis apa sahaja perkara yang ko nak tulis. Cerita gembira atau sedih terpulang pada ko. Oleh itu, terpulang pada ko kalau ko nak tulis pasal Athirah (banyak pun x apa) kerana ini merupakan medan ko untuk menulis.

Sekiranya terdapat pembaca x suka baca kisah Athirah, skip aje ler.

Kelu, pedulikan apa yg org kata. Ini cerita ko bukan cerita mereka.

RN

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...