Skip to main content

Bila minyak naik harga...

Kemarin memang semua orang kecohkan, pasal besoknya harga minyak naik, dalam sekitar pukul 7.00 petang aku bau lepas balik dari gunting rambut, kakak aku tepon habaq kata orang berderet-deret (bahkkan bersusun-susun) kat Stesyen Minyak pasal besok harga nak naik! Isk kebetulanaku dah keluar, kebetulan minyak pon dah nak abis aku pon ronda kat stesyen minyak berdekatan, Kat Behor Temak penuh, berderet, aku belok ke Jalan Raja Syed Alwi, Petronas kat situ juga penuh berderet-deret, terus Esso taman kemajuan tu, juga penuh.. isk kacau ni...


...kat Petronas Jalan Raja Syed Alwi

Last-last aku terus lajak ke Simpang Empat.. tengok berderet-deret juga, tapi meter minyak dah dok berkelip-kelip saja, aku masuk barisan juga la, hu huu kecoh juga la, pasal ada yang potong barisan la, yang dok menghimpit la.. walaupun polis jaga.. akhirnya dalam pukul 9.30 malam baru la dapat isi minyak.. adeh



.... kat Esso Simpang Empat

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...