Sendiri.

Wednesday, April 2, 2008

Sendiri.


Hari ni, hari kerja, berjalan macam biasa, tiada apa-apa yang luar biasa yang berlaku. Dan selepas pukul 5 petang tinggal lah aku kesorangan, tiada kawan, tiada rakan, tiada pengguna baik yang kecik2 atau pon yang besar ragam. Dan mengantuk mula bermaharaja lela.. pusing sana , pusing sini jumpa lah lagu ni.. mengungkap balik zaman-zaman remaja masa dulu! He he layan je lah.. jangan tak layan!!!



Sendiri

Dinginnya di malam ini
Suasana pilu
Terkenang daku kembali
Sejarah silam

Setelah engkau pergi
Sepi hatiku
Terpadamalah api cinta
Musnah harapan

Mengapa engkau sanggup
Mengubah fikiran
Hanya kerana
Peristiwa itu

Kau hancurkan kota cinta
Yang kita bina bersama
Di masa Yang lalu

Kini aku terus tersiksa
Oleh kepalsuan cintamu
Tinggallah aku sendiri
Menanggung derita ini

Setelah engkau pergi
Tertutup hatiku
Tak mungkin bercinta lagi
Biarku sendiri

3 comments :

Neeza Shahril said...

alamakkk.. lagu nih neeza pernah jadi favorite masa sekolah menengah laaa.. best kan lagu ni.. tapi nape tak leh tengok gambar kat youtube tu? kosong aje...

Sikelu said...

neeza..

tu la.. all time favorite.. hmm tak leh tengok? ok saja kat sini..!

Neeza Shahril said...

dah ok dah.. must be internet kat s@udi ni.. gerammm

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...