Jom Baca

April 26, 2008









Adeh la.. sebenarnya, banyak aku nak cerita pasal program yang telah di adakan tadi.. semangat saja aku nak bercerita, bila abis jer program tadi, terus aku balik rumah dan uploadkan gambar-gambar yang beratus tu kat dalam pc aku, tapi dek kerana masa yang tak mencukupi, dan kerana ada kerja lain yang aku nak bereskan, maka aku letakkan gambar sekeping sahaja.

Then, bila malam nya, aku dah jadi malas nak update, bukan kerana apa sangat, tapi bila teringatkan peristiwa yang dah terjadi siang tadi, menyebabkan hati ku sedikit tersentap.. sikit sahaja, tapi proses nak merawatnya tu kiran makan masa juga la, hmm aku dok terpikir juga la, macam mana aku boleh tersentapz.. dan terasa hati macam tu?.. padahal sepatutnya aku tak tersa pon, perkara yang kecik sangat.. terlalu kecik untuk di buat modal nak merajuk (.. waa kaa.. kaa) .

Mungkin juga aku ni dah makin tua kot, jadi hati aku makin mudah terasa dan tersentuh, cuma aku perlu berdoa banyak-banyak agar perasaan ni tak dijadikan modal untuk nak merajuk.. hu hu buruk rasanya bila orang tua merajuk kan? SApa lah pulak nak pujuk aku lagi pon? Kalau merajuk ngan bini boleh jugak orang tolong pujuk kan..!

OK.. oleh kerana program ini berkaitan dengan membaca, jadi aku masukkan gambar budak2 dok membaca, bermacam-macam keletahnya... sonok aku tengok.. sambil tu dak bayangkanbila Athirah besar nanti, mungkin macam ni lahyang akan terjadi.. atau akan jadi lebih lagi?.. Entah la.. kita tunggu jer lah masa dia nanti...
Posted by Picasa

You Might Also Like

0 comments