Anganku

Wednesday, April 23, 2008

Anganku


Sekarang ni kat umah, panas betul.. mungkin pasal siangnya panas terik, menyebabkan dinding rumah menyerap haba yang banyak, dan menjadikan kat umahaku ni bila dok dalam umah memang berkuap-kuap panasnya.. walaupun kadang-kadang hujan, tapi masih hujan yang tak begitu lebat.. yang mana tak dapat menyejukkan suasana di dalam rumah, menyebabkan masa tidur ku terpaksa menggunakan dua kipas angin, plus satu exhaust fan.. kalau tak mem aku dan juga Athirah akan berpeluh-peluh.. dan aku tidur dengan tak ber****.. hu huu..

Udah nak buat macam mana kan? Nak beli aircon masih belummampu.. kalau pon mampu beli aircon, tapi perbelanjaan elektrik pasti akan meningkat, hu huu dalam keadaan aku sekarang ni.. memang lah tak sesuwaiiii.. jadi kena terima sajalah apa yang ada... sabo lah lagi...

He hee bila lah aku nak leh pi melancong kat tempat bersalju nih.. masih dalam top list angan-angan aku.. :)

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...