Skip to main content

Hibernasi....

Entah pasai apa, aku kebuntuan kebelakangan ni, tiada ada sesautu yang menarik untuk aku garapkan kat sini, tiada sesuatu yang aku rasa dapat di lakarkan disini.. sesuatu yang aku tengok, sesuatu yang aku nampak dan sesuatu yang aku rasa macam dah jadi satu kerutinan, macam dah pernah aku cerita sebenarnya, perlukah untuk aku terus bercerita benda yang sama yang berlaku pada setiap tahun, setiap bulan, hari dan dan setiap jam, seperti musim bertukar, matahari bergerak, air pasang dan surut?

Jadi sehingga ada sesuatu yang aku dapat cerita kan kat sini aku nak berehat lah sebentar, nak ber 'hibernate'... hu huu... mencari idea ...

sehingga berjumpa lagi...

Comments

Popular posts from this blog

Assalamualaikum.. Morning...

Jom Hiking daa

Nikmat Mu ...