Skip to main content

Berkat!

Mungkin juga keluhan aku semalam di penuhi Nya, mungkin juga aku yang tak sabar dengan ketentuan Nya yang dah diatur tanpa aku ketahui dan sedari, maka pagi tadi, cuaca dah berubah, dari panas sebenarnya, menjadi dingin menjelang subuhnya, dan bila pintu rumah ku buka, rupanya dah ada kabus yang dingin.. walaupun tiada salju, tapi kabus yang dingin itu dapat selesakan diri ku ini.. sesungguh nya aku amat bersyukur, sesungguhnya aku amat aku di atas ketentuannya, ampunkan lah hamba mu ini Ya Allah, diatas ketidak sabaran ini, sesungguhnya aku hanya hamba yang lemah.



Pemandangan yang di ambil dekat umah pengasuh Athirah..
bila di 'zoom' kan, masih lagi tidak kelihatan bentu background dia



Pemandangan dalam perjalanan balik dari rumah pengasuh Athirah,
Background dia masih lagi kabur, hanya nampak sedikit bukit di belakang nya!
Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US

autumn de Perlis Pokok2 makin mengurangkan daun.. sungai2 , taliair dan telaga makin mengering.. episod2 pelengkap timuaqtua.. #timuaqmakintua

Ujan2 lapaq kek.. #myblog