Skip to main content

Aku dan blues 3

Hi hi.. hari ni layang blues lagi.. biarlah, biarlah aku layan blues sesorang aku, bukan ada sapa nak teman kan, dah memang aku dok sorang sekarang ni, he hee abis la aku kalau mem aku baca.. tak der lah macam tu aku maksudkan.. layan blues ni memang kena sorang2 kan.. kalau dah berdua tak layan blues lagi dah.. hmm lagu Ella nih mengingatkan aku pada zaman aku nak amik peksa SPM kali ke 2, yes kali ke dua.. zaman tu dah bebas skit.. kalau ada Ella and The boys buat Konsert kat Fun Fair.. dah boleh pi tengok dah ni.. dan biasanya aku pi sorang dengan abg aku tolong hantarkan.. yes aku tak der pengangkutan lagi masa tu.. dan layan lah aku lagu Ella ni sensorang di tengah kebisingan konsert.



Dua Insan Bercinta (Ella)

Bila cinta berakhir
Musnahlah segalanya
Kalau kau pergi dulu
Tiadalah ertinya

Usahlah pergi dulu
Sebelum hasrat tercapai
Agar kita bersama
Seperti selalu

Terimalah ku kembali
Hanya takdir yang menentukan
Berbanyakkan bersama
Supaya tak di persiakan

Jagalah diri jagalah diri selalu
Jangan dipermainkan janji-janji dahulu
Cubalah usaha agar ketenangan kembali
Semoga kitakan jadi
Seperti dua insan bercinta

Comments

Popular posts from this blog

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US

Jom Hiking daa

2012 ke 2018 Dah bèrbeza ke..