Wajah-wajah Athirah

Tuesday, March 25, 2008

Wajah-wajah Athirah







Hu hu.. suka sungguh tengok wajah-wajah Athirah sekarang ni, kadang-kadang dia ada multiple watak la, dia boleh buat watak-watak ni dalam suatu masa.. macam di atas tu.. dia boleh buat heran bila keluarkan kamera, lepas tau yang kita nak tangkap gambar di boleh senyum la pulak.. lepas tu bila kita bangkang dia saja mulah lah buat mulut muncung.. dah tak makan di pujuk dia main-main kita pulak.. isk isk isk..
Posted by Picasa

3 comments :

Neeza Shahril said...

comelnya Athirah.. kuyu aje mata dia.. besar nanti ibu kena jaga-jaga.. ramai pakwe ngorat.. hehehe

Jentayutiara said...

co mey a........

Sikelu said...

jentayu : terima kasih..Alhamdulillah

Neeza : hu hu.. sabo jer lah..

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...