Wajah-wajah Athirah

March 25, 2008






Hu hu.. suka sungguh tengok wajah-wajah Athirah sekarang ni, kadang-kadang dia ada multiple watak la, dia boleh buat watak-watak ni dalam suatu masa.. macam di atas tu.. dia boleh buat heran bila keluarkan kamera, lepas tau yang kita nak tangkap gambar di boleh senyum la pulak.. lepas tu bila kita bangkang dia saja mulah lah buat mulut muncung.. dah tak makan di pujuk dia main-main kita pulak.. isk isk isk..
Posted by Picasa

You Might Also Like

3 comments