Skip to main content

Sepetang di Taman!

Okeh kita sambung dai kesah kemarin, berlaku kemarin juga... selepas dari mandi-mandi di umah Tok dia, selepas Asar tuh, kami meronda pulak kat kawasan Arau, pergi hantar Pak Su dia (adik ipar yang bongsu) kat Sekolah Menengah Teknik Arau, dalam perjalan tu jenuh la Pak Su dia melayan Athirah yang suka bercakap ( cakap dalam bahasa dia la, dalam 10 patah perkataan 4 sahaja yang boleh di paham.. yang lain pakai 'ya' sahaja la).. dalam banyak perkataan yang disebut (.. juga di ajuk dari radio kreta) , ialah dadih.. isk acapkali jumpa Stesyen Petronas.. mesti sebut dadih.. adeh dua suka makan dadih yang selalu di beli di Petronas.

Lepas hantar Pak Su dia, on the way nak balik tu singgah la beli dadih ( dan isi minyak jugak..) kat Athirah.. lepas tu tengok jam masih awal.. dalam pukul 5.45.. jadi singgah lah kat taman, yang bagi aku cukup nostalgia ( he hee..) Jadi jenuh la Athirah main, jenuh juga la abah dia mengejar sana sini, menjaga anak dia yang sorang nih! Adeh dah melh nak cite.. tengok jer lah gambar ni.. betapa sukanya dia..






Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Pagi ni awan berlapis lapis ni hah.. setelah semalam ujan turun.. moga awan yang berlapis ni membawa seribu warna kebaikkan pada semua di pagi jumaat ini...

Vote for me...