Mengejar senja!

Thursday, March 27, 2008

Mengejar senja!







Sebenarnya, hari ni aku malas benar, sepanajang hari ni dan juga kemarin aku rasa macam tak sihat saja, bahkan aku rasa macam pening-pening, macam nak pitam.. isk apa hal la pulak badan aku nih, dok tak duduk dahjadi macam ni, hmm membuat kan aku curiga. Jadi nak menghilangkan tension rasa tak sedap badan ni, aku ajak lah mem aku dan Athirah sekali pergi jalan-jalan, tak dak la kemana sangat cuma kawasan pantai dekan dengan umah aku ni saja (lebih kurang 4-5 km saja).

Macam biasa la, kamera ni memang sentiasa aku bawak la.. saja-saja bermain-main denagn kamera.. jadi bawak jer lah kan? Dah ada tu tak lepas peluang la nak tangkap gambar matahari jatuh ni, hmm bukan selalu dapat peluang macam ni. Tapi walau macam mana pon, dah kamera ni jenis murah hanya macam ni saja lah yang dapat aku tangkap.. tak cantik pon.. saja suka-suka sahaja...
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...