Skip to main content

Seminggu Tanpa update



Adeh.. sebenonya teringin sangat aku nak update hari ni, nak taip panjang-panjang.. bagi berjela-jela blog aku ni.. tak der la aksesori tu lebih dari isinya.. tapi dek kerana satu hal ni dah terjadi terus ler ilang semangat aku.. malahan terus hangin aku di sepanjang hari..

Kesahnya, kemarin ni.. diaoang bagitau.. yang sesetengah department akan bermasalah dengan internet kerana ada kabel network putus..(tikus gigit) emm ok lah.. patutnya tak der masalah la pasal kabel ke bahagian aku ni.. tak masuk dalam tuh.. tapi dah periksa semua.. dan terpaksa check balik semua, jadinya habis satu bangunan terputus internet.. kalau pun ok sikit.. jadinya kejap ada kejap tak do..

alah.. tensionnya aku.....

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Cuti...

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US