Gegar Anak Ayam!!

Friday, October 26, 2007

Gegar Anak Ayam!!



Gegar Ria Anak Ayam!
Entry ini aku tuju khas buat anak-anak ayam yang akan berhimpun, bermesra, bersenda bagai nak rak.. sampai bergegar-gegar. Apa lah daya aku, teringin juga aku nak bergegar-gegar macam tu, tapi keadaan tak mengizinkan! Hanya hantar wakil di angin yang lalu jer lah..

Huh.. dengarnya ada yang tempah baju merlip-merlap gitu.. sempena nak bergegar macam tuh, ada yang datang dari jauh, dan ada juga yang bergegar dari jauh pon ada.. huh dengar nya meriah, meriah sungguh dengar berbagai jenis anak ayam, ibu ayam dan bapak ayam yang ambil bahagian. Dah tu ada juga hadiah.. huh jelos aku.. apa2 sabor jer la.. Apa-apa pun aku ucapkan selamat bergegar lah pada diorang tu.. semoga silaturrahimm yang dibina tu akan besambung ke anak cucu..

++
cuma aku tertanya..
kalau tuan punya reban ayam tu balik...
macam mana yer..?
Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...