Mengemas

Thursday, October 25, 2007

Mengemas


Emm...
nampak gayanya aku mengemas lagi,
yer la baru lepas raya,
kena la kemas-kemas sikit umah yang berterabur nih,
jenuh jugak la aku nak cari template baru,
tengok punya tengok,
aku berkenan dengan template nih,

Bukan apa,
nampak macam misteri jer,
dah tu grafik dia macam lawa jer aku tengok..
so terus jer aku tangkap..

walaupun mungkin:-
+ orang kata aku nak sambut halloween
+ orang kata aku nak tiru joe
+ aku meroyan nak tiru orang tu tukar cat umah

he he aku apa kesah kan..
aku tetap aku..
bila aku suka.. aku suka..
walau apa orang kata..
aku dah suka..
jadi suka la...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...