Nah! Kad Raya

Tuesday, October 9, 2007

Nah! Kad Raya


Sebelum apa-apa biar lah aku edarkan kad raya dulu, nak aku beli kad kat kedai, maleh rasanya nak jalan-jalan kat pekan tuh, panas lak sekarang ni, kalau pun aku ada kad.. berapa sangat yang aku boleh hantar kan? kalau setakat kawan tempat keja, kawan-kawan sekolah sorang dua tu mampu la aku, kalau semuanya tu, isk makan modal jugak lah kan.. so akhirnya aku buat keputusan aku cai jer lah background tu kat internet, lepas tu lak kan.. nak kena cari gambar lak.. mana nak ada gambar macam tu kan, last last aku amik gambar tahun lepas jer la.. baru la ada gambar bertiga macam tu... Athirah pon baru 4 bulan masa tu.

1 comments :

K i a H R o N g G e n G said...

Selamat hari raya aidilfitri ..mahap zahir dan batin sikelu

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...