Skip to main content

... pagi-pagi



Originally uploaded by sangkelu
Sudah menjadi rutin harian aku, bangu pagi sesudah usai mandi manda , sembahyang semua bergegas keluar rumah hantar Adik Anieq kerumah opah dia, lepas tu terus pulak hantar angah dia pi keja, lepas tu aku akan balik kerumah semula, siap-siap kan Athirah, kalau tak sempat bersiap tadi aku pon sama kena bersiap hish-hish kadang kadang tu hanya ber t-shirt saja kalau lambat, hmmm dah abis semua baru hantar Athirah ke rumah mak dia.. lepas tu baru la aku ke pejabat..

Pendek kata kadang-kadang keluar rumah tu bula masih lagi mengambang di angkasa, hmm sempat juga aku tembak..(shoot!) gambaq nih pagi tadi, bulan masih tinggi diangkasa yang tidak berawan, yang membawak maksud lambat lagi la hujan nak turun kerana tak berawan pon kat sebelah sini. Mungkin pertengahan bulan Mac nanti baru ujan turun ...

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Jom Hiking daa

Cuti...