Pesta Wau @ Kuala Perlis

Thursday, February 18, 2010

Pesta Wau @ Kuala Perlis


Pertandingan Wau ini telah di jalankan pada 15 - 16 Februari hari tu, tak pun aku hadiri, cuma masa nak balik umah mertua hari tu aku lalu dan nampak persiapan yang sedang di jalankan, gambar ni aku pinjam dari Omar dari Redframe.. dah lama tak kedengaran pertandingan wau macam ni, dulu pernah juga aku terlibat masa zaman sekolah menengah dulu, menaikkan wau yang di buat oleh Tok Pin belakang umah aku tu, dalam pertandingan peringkat Negeri, tapi tak pernah menang, tapi keseronokan bagai Pesta itu cukup meninggalkan kenangan...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...