Adeh.. kena balik lambat lak..

February 09, 2010



09/02/2010
Originally uploaded by Sikelu
Hmm.. hari ni aku tak keluar ke destinasi lagi.. kawan aku merangkap driver bas bercuti kerana Pak Mertuanya sedang tenat di Kulim, terpaksa lah dia cuti.. Aku tengah bercadang-cadang nak siapkan statistik tapi terpaksa menggantikan kawan di kaunter dah tu pulak terpaksa pulak aku balik lambat, sorang pekerja kaunter dah MC, sakit mata.. hmm mau jadi 2 - 3 hari, manakala sorang lagi ader urusan yang perlu di selesaikan..terpaksa lah aku gantikan, kalu tak hari ni kena esok, tapi aku rasa baik amik hari ni siap2, senang.. esok boleh keluar dengan bas.

Dalam musim2 macam ni, periksa masih lambat lagi, kerja sekolah belu banyak dan jugak assignment (.. fuhh assignment macam dok U.. jangan tak percaya dengan depa nih) belu di bagi, kebanyakkan bebudak sekolah masih aktif di padang, perkara lumrah sewaktu sekolah masih baru di buka di awal tahun. Jadi kat perpustakaan ni lengang saja lah.. itu yang tak bestnya kerja petang nih, sunyinya (.. tengok gambar tinggal sorang saja dok baca buku.!) yang boleh membawa kepada mengantuk.. adeh la...

You Might Also Like

0 comments