Skip to main content

... bulan februari datang lagi....

.. bulan ni bulan aku....

.. sifat - sifat orang yang di lahorkan pada bulan Februari.. aku cedok merata-rata dalam internet dengan pertolongan pakcik Google.. ada juga betul dan tidaknya, ada yang tepat tak kurang juga yang sipi-sipi malahan ada juga yang menyimpang jauh.. kerana sesungguhnya manusia tu tak pernah yang sama seratus peratus, kalau yang hampir-hampir sama mungkin juga ada, kenapa? Hmm dalam zaman yang serba canggih dan manggih nih, manusia dah terbuka ruang lingkup kehidupan nya, bukan sekadar berada di sekeliling rakan-rakan dari satu kampung saja macam dulu, jadi pengaruh dari luar, kawan-kawan, dan keadaan seklilingnya banyak merubah kehidupannya.. 


FEBRUARI


Berfikiran abstrak.
--- hmm aku tak pasti di mana abstraknya pemikiran ku, tapi aku pasti pemikiran aku selalu tak sama dengan kawan-kawan ku, tapi aku tak bekuasa nak terangkan dengan lebih terperinci kat depa, aku just follow aje lah, banyak ceta kang depa kata manyak songeh lak.. 

Suka pada benda yang real dan abstrak.
--- sebahagiannya ya, sebahagiannya tak kot

bijak dan genius.
--- tak pernah di uji.. he he 

Memiliki keperibadian yg mudah berubah.
--- tak jugak kot, kerana aku adalah aku... 

Mudah menawan hati orang lain.
--- mungkin juga la, pasai aku tak susah ak nak berkawan dengan orang, maupu berdamping dengan orang tua-tua..

Agak pendiam, pemalu dan rendah diri.
--- ini betui sangat, jenuh aku cari penawar...

Jujur dan setia pada segalanya.
--- mungkin juga..

Keras hati untuk mencapai tujuan.
--- betul-betul..

Tidak suka dikekang.

--- betul-betul..


Mudah memberontak apabila dikekang.

--- betul-betul..


Emosinya mudah terluka dan sgt sensitif.

--- betul-betul..


Mudah memamerkan & memperlihatkan amarahnya.
--- tidak kot..?

Suka berkawan tapi kurang memamerkannya.

--- betul-betul..


Sangat berani dan suka memberontak.
--- dak jugak kot

Bercita-cita tinggi dan suka berangan-angan dan ada harapan utk merealisasikan impiannya.
--- Aminnn.. InsyaAllah

Pemerhatian yg tajam.
--- mungkin jugaa..

Suka hiburan dan suka akan benda yg bersifat seni.

--- betul-betul..


Sangat romantik pada dalamannya tetapi tidak pada luarannya.
--- mungkin juga..

Berkecenderungan pd benda yg tahyul.
--- tidak juga kot...

Amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros.
--- mungkin juga..

Harus belajar untuk mempamerkan emosi.
... baik !!

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Daulat Tuanku

KEMPEN BOIKOT YAHUDI / US