update.. projek A

Tuesday, February 23, 2010

update.. projek A








23/02/2010
Originally uploaded by Sikelu
Hmm dah dua tiga hari aku tak update pasal projek A nih, pasal dok sibuk dengan Pesta Buku di Perpustakaan, apa-apa pun progress pembikinan projek A ni, amat lancar dan semakin rancak.

Masuk hari kedua, kerja-kerja membuat persiapan untuk kerja-kerja konkrit telah di mulakan, seperti besi pencacah untuk tapak, lepas tu kayau bakau untuk menguatkan tapak, juga besi dasar untuk tiang juga dah siap, mungkin hari ni pengorek akan datang untuk korek lubang dan lepas ni kerja ker ja konkrit bermula,.

Semalam juga mesin cement mixer dah sampai, kemudian jalan nak masuk ketapak juga telah siap, juga begitu juga bahan seperti simen, batu dan pasir juga telah sampai dan siap ada kat tapak..

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...