Aktiviti hujung minggu....

February 06, 2010


Originally uploaded by Sikelu
Yeah .. Sabtu datang lagi, ... dan macam biasa rutinnya, bangun je dari tido dah kena melayan adik Anieq, dia kalau hari cuti bangun je tido dah nak main-main, kalau hari pegi umah opah dia, sampai je dah nak tido lagi kadang kadang bangun dah 9,30 pagi, hmm mungkin kena tinggal macam tu buatkan dia tak de orang nakmelayan dia main kot.

Dah puas main kat atas tilam tu baru lah Ahirah nak bangun, tu pon dok bergolek-golek atas tilam, sampai pukul 9.00 baru nak bangun. Macam biasa juga hari sabtu dan ahad mama ada kelas, jadi lepak di rumah saja lah ye...

You Might Also Like

0 comments