Kami dah balik...

August 05, 2009

Alhamdulillah, kami semua dah pon berada di rumah.. sememangnya semalam kami buat test dan hasilnya memang positif, tetapi bukan lah H1N1 yang sedang di takutkan sekarang ni.. cuma satu virus influenza demam biasa sahaja.. lega rasanya.. bila boleh balik.. suhu badan adik Anieq pun dah makin menurun.. Athirah pon dah sihat.. mama dia juga makin sihat... cuma abahnya dok rasa seram sejuk pulak...

Walaupon boleh balik, tapi kami kena juga bercuti seminggu dok di rumah.. sebagai langkah berjaga-jaga, sehingga di sahkan semua ok baru lah boleh bergaul balik macam biasa, tapi sekurang-kurang memang tak ada rasa simptom apa-apa pon, cuma batuk-batuk biasa.. ok cuma nak laporkan yang tu dulu, nanti ada peluang aku akan sambung kisah sekeluarga admitted tuh... 

You Might Also Like

4 comments