Jom pi shopping ikan..

Monday, August 31, 2009

Jom pi shopping ikan..


Athirah ni kan, pantang jumpa ketam, mesti dia suruh beli, sabtu hari tu dah masing-masing cuti boleh la kami ronda-ronda cari bahan untuk di masak petangnya. Adik Anieq kami tinggalkan kat angah dia selepas kena paksa tido oleh abah dan mama dia,,,


Tempat utama kami tuju ialah semestinya Kuala Sungai Baru, disini banyak di jual ikan-ikan segar yang mungkin baru di naikkan, hmmm tengok kat situ bulan-bulan posa dah jadi macam ada pesta, ramai yang datang dari pelusuk negeri nak cari ikan segar, sampai kereta bersusun-susun kat tepi jalan .. dan selepas berkawad cari tempat parking, kami pergi lah borong, udang, ketam, ikan siakap, hm harganya agak mahal lah dari biasa mungkin pelanggan yang ramai menyebabkan hargai sedikit naik.. 







0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...