Dah seminggu..

August 13, 2009

Okeh mungkin belum sampai seminggu, tapi besok memang hampir seminggu Athirah masuk sekola, Alhamdulillah dia pun tak manyak akal kali, walaupun mak ngan abah dia tak senang duduk, yang jadi motivasi di na pi sekola tu bukannya apa sangat, hanya kerana ada buaian dan papan gelongsor ni la...

..nih muka sayu je nak kena tinggai...


tapi bila mai papan lonsor nih, semagat lah pulak

You Might Also Like

0 comments