Dah seminggu..

Thursday, August 13, 2009

Dah seminggu..


Okeh mungkin belum sampai seminggu, tapi besok memang hampir seminggu Athirah masuk sekola, Alhamdulillah dia pun tak manyak akal kali, walaupun mak ngan abah dia tak senang duduk, yang jadi motivasi di na pi sekola tu bukannya apa sangat, hanya kerana ada buaian dan papan gelongsor ni la...

..nih muka sayu je nak kena tinggai...


tapi bila mai papan lonsor nih, semagat lah pulak

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...