Anieq dah discharge...

Thursday, July 23, 2009

Anieq dah discharge...


Okeh.. kiranya ni ada sedikit cerita basi lah, sebenarnya hari cerita Anieq masuk wad tu dah dua hari dah dia masuk.. dan petang  Rabu tu dah boleh keluar dah.. jadi tak banyak lah nak cerita cuma tengok saja lah gambarnya pasal ceta dah basi pon kan..?

Masa mula-mula adik Anieq di periksa.. terus kena rawatan nebulizer, masih batuk-batuk dan doktor sah kan bahawa ada banyak kahak.
 Anieq dalam bilik Fisioterapi, dada dan belakangnya di tepuk untuk keluarkan kahah, lebih kurang 5 minit sebelah, jenuh membebel si Anieq tu, dah abis di tepuk macam tu baru di hisap kahak dia dengan tiub, menjerit juga la Anieq, sampai mama dia tak tahan nak tunggu, Tok Pah juga setia menanti
Nih hari last, selepas doktor cakap dah boleh balik, senyum saja si Anieq nih.. meleret-leret senyum dia.. macam dah tau yang di nak bebas dari wad..
Tengok tuh, lagi meleret-leret dia senyum..
Athirah, hari nak pi amik adik, dah ruang terhad kat dalam wad tu, dia asyik main dalam almari baju je...

2 comments :

Neeza Shahril said...

alahai Anieq.. comelnya dia senyum.. besar esok, jangan dok senyum lagu tuh noooo.. nanti ghamai yang tergoda.. (buleh pakai ka loghat ni zul??)

kesian ANieq kena dok hospital. Mesti tak best kan nebulizer tu.. Alhamdulillah.. dah keluar dah kan..

Sikelu said...

owh.. ye ke nih leh melawan tokey ni.. :) err ok tu tuh.. kang selalu pakai makin ok la.. he hee

emm dia suka lak nebulizer tu, pasal sejuk jer gas dia.. siap dok bukak mulut lg niza oo.. yang dia tak suka masa sedut kahak tuh.. habis satu bilik dengar dia menjerit..

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...