Anieq dah discharge...

July 23, 2009

Okeh.. kiranya ni ada sedikit cerita basi lah, sebenarnya hari cerita Anieq masuk wad tu dah dua hari dah dia masuk.. dan petang  Rabu tu dah boleh keluar dah.. jadi tak banyak lah nak cerita cuma tengok saja lah gambarnya pasal ceta dah basi pon kan..?

Masa mula-mula adik Anieq di periksa.. terus kena rawatan nebulizer, masih batuk-batuk dan doktor sah kan bahawa ada banyak kahak.
 Anieq dalam bilik Fisioterapi, dada dan belakangnya di tepuk untuk keluarkan kahah, lebih kurang 5 minit sebelah, jenuh membebel si Anieq tu, dah abis di tepuk macam tu baru di hisap kahak dia dengan tiub, menjerit juga la Anieq, sampai mama dia tak tahan nak tunggu, Tok Pah juga setia menanti
Nih hari last, selepas doktor cakap dah boleh balik, senyum saja si Anieq nih.. meleret-leret senyum dia.. macam dah tau yang di nak bebas dari wad..
Tengok tuh, lagi meleret-leret dia senyum..
Athirah, hari nak pi amik adik, dah ruang terhad kat dalam wad tu, dia asyik main dalam almari baju je...

You Might Also Like

2 comments