bersiaran dari Bukit Merah

July 03, 2009

Waaa.. sesi cuti-cuti Malaysia bermula dah.. bertolak dari rumah pad pukul 3.30 petang, dan tanpa singgah di mana-mana R&R sampai jam 5.30  ptg.. jadi aku akan bersiaran dari sini,, seronok aku bila sampai dan checkin lepas tu turunkan segala barang-barang lepas tu sementara nak turun mandi-mandi sempat juga try on kan laptop mem aku ni.. waaa tgk ada connection... best giloo uih,,


Lepas dah semayang sumer,, maka kami tak sabar-sabar lg dah nak turun mandi-mandi. terutamanya mek tirah tuh,, siap bawak pelampong dari rumah, di sebabkan dah ghairah sangat nak berendam jadi tak bawak lah kamera.. gambo yang ada ni pon amik dari bilikm sajo... dan kerana nak berendam jugak tinggal la adik anieq kat bilik dengan tok pah dia,,


Tapi sayang nya baru je berendam dalam 10 minit, wisel lak bunyi tanda masah berendam dah cukup, baru lah aku tau rupa-rupanya kolam di bukak seawal 7.00 pagi sampai 7.00 malam sajor.. he hee oklah tu, tapi jenuh juga nak pujuk Athirah nak dari kolam.. baru nak seronok dah kena naik, apa tak liat nyaa...


entry nih disambung dah hampir larut malam, waktu nih sumer dah tido, tinggal aku sorang masih dok layan tenet.. sabo je lah ye..?







You Might Also Like

1 comments