Anieq Nu'man dah sekolah

Friday, January 11, 2013

Anieq Nu'man dah sekolah


Akhirnya.. Anieq Nu'man bersekolah juga.. lepas puas pujuk sana-pujuk sini, bertukar sekolah.. akhirnya dapat juga sekolah yang serasi lah kot.. dan sekolah tu dekat juga la dengan sekolah Ayong..  moga-moga akan berkekelan lah sampai hujung tahun 2013 nanti.. 
bila dia nak pi, semangat je...

Alkisahnya dia dia bermula dari pertengahan bulan 12, 2012 lagi.. dua minggu sebagai tempoh percubaan dengan di bayar yuran bulanan tanpa yuran pendaftaran persekolahan lagi.. Bila dah ok tu awal tahun 2013 baru lah bayar penuh yuran persekolahan dia termasuk dengan pakaian seragam serta buku-buku yang akan digunakan nanti. Macam biasa yuran Pasti, Tadika mesti lagi mahal dari yuran sekolah.. aduhai..
 nih.. Pakaian Seragam hari Jumaat... 
Kalau suruh senyum nyer buat lawak la pulak

Masa persekolahan dia dari pukul 8.00pagi sampai pukul 1.00 tengahari.. kadang awal kadang lewat tu lebih kurang lah kan. Macam biasa kalau sebu PASTI.. memang cara dia lain lah sikit kan,, tapi tak pa lah.. 

 hmmm dah nak mula berkawan... 


0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...