Skip to main content

Curahan hati...

Hari ni, aku terdengar desas desus, mengatakan semua gambar yang di ambil di program Perasmian Iplay Toy Library Padang Besar tidak elok, tidak cantik malahan tidak menepati piawaian seorang photographer professional, memang lah kami yang tangkap gambar di library ni semuanya amatur, malahan baru berjinak-jinak dengan kamera belasan ribu tu yang baru di beli, dua orang kawan aku di bahagian tu memang terasa hati la, pasal selama ni dok amik gambar tak pernah bos tempelak sampai macam tu, tapi bagi aku, aku lebih terasa bahangnya.. pasal aku tak pernah pegang kamera tu, dan bos pon tak pernah nampak aku dok guna kamera tu, jadi hari tu baru pertama kali dia nampak... selepas dua tiga hari tu dengaq ceta yang gambar tu tak elok.. isk terasa hati ooo, rasa macam kena serangan peribadi la.. pasai tak penah depa kena bambu gambar tak elok, alih2 bila aku guna kata gambar tak elok.. 



ini antara gambar-gambar tu.. tapi mungkin juga tak elok kan..?

Comments

Popular posts from this blog

Salam Ramadhan

Jom Hiking daa

Cuti...