hari kedua@ bukit merah

July 04, 2009

Hari kedua kat bukit merah tentu lah tak best kalau setakat nak tido-tido ma pun mandi-mandi sahaja kan? sudah semestinya mau jalan-jalan juga, jadi adalah satu tempat kegemaran Athirah yang dah lama teringin nak pi tapi tak berkesempatan.. jadi pagi-pagi tadi, selepas sarapan pagi, acara utama ialah..... mandi kolam.. yeah.. yeah.. maka bertiga dengan Athiran dan mem kami berendam saja kat kolam deoan bilik tuh.. sampai pukul 9.40 pagi.. hu hu agak lama tu, itu pon jenuh nak pujuk Athirah naik..
jadi destinasi berikutnya akan bermula .. he he nanti aku ceta, sebelum bertolak tu sempat jua bergambar.. sikit jer la..
 
isk baguih depa bergambar no.. aku jugak tak dak gambar.. he hee
 
 
 

You Might Also Like

1 comments