hari kedua@ bukit merah

Saturday, July 4, 2009

hari kedua@ bukit merah


Hari kedua kat bukit merah tentu lah tak best kalau setakat nak tido-tido ma pun mandi-mandi sahaja kan? sudah semestinya mau jalan-jalan juga, jadi adalah satu tempat kegemaran Athirah yang dah lama teringin nak pi tapi tak berkesempatan.. jadi pagi-pagi tadi, selepas sarapan pagi, acara utama ialah..... mandi kolam.. yeah.. yeah.. maka bertiga dengan Athiran dan mem kami berendam saja kat kolam deoan bilik tuh.. sampai pukul 9.40 pagi.. hu hu agak lama tu, itu pon jenuh nak pujuk Athirah naik..
jadi destinasi berikutnya akan bermula .. he he nanti aku ceta, sebelum bertolak tu sempat jua bergambar.. sikit jer la..
 
isk baguih depa bergambar no.. aku jugak tak dak gambar.. he hee
 
 
 

1 comments :

kojah said...

best la bukit merah nie...dah lama tak g...huhu

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...