Raptai Kawad....

Saturday, August 30, 2008

Raptai Kawad....


 
Sekitar Rehearsal kawad peringkat negeri Perlis 2008 yang diadakan di Stadium Utama Negeri.. ini belum hari jadinya.. kalau hari jadinya memang tak akan serupa dengan ini, kalau aku nak ceta memang tak best.. tapi tunggu tengok lah nanti.. mesti lain dari yang lain..  nanti kita tengok ye...apa-apa pun, gambar-gambar kat sebelah kiri tu adalah staf perpustakaan yang terlibat... cuma sorang yang tidak dapat hadir kerana kurang sihat.. yang sorang tu nampak sebelah saja muka dia.. mungkin dia malu kot.. he heee.. 
Err malam ni tak dak la ada entry yang panjang lebornya.. cuma sebagai hint untuk besok saja... he hee mesti lah lain jadinya.. tak akan serupa dengan kontijen lain samada yang bertanding atau di paksa sekadar mengambil bahagian.. mewakili jabatan masaing-masing.. Oh ya sedikit makluman... rancangan nya semua kontijen di kehendaki berada di tempat letak kereta Stadium Utama Negeri Kangar (tempat pasar malam), dalam pukul 9.30 baru la kontijen berkawad masuk dan berkumpul di tengah padang.. se lepas tu baru bermula acara di dalam stadium.... jenuh la kami semua lenguh kaki dok tunggu habis acara... kalau yang kurang sihat boleh pengsan di buatnya...

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...