Kisah abah & anak

Tuesday, August 5, 2008

Kisah abah & anak



Ini lah kisahnya, bila dah anak yang dah pandai main air ni, mula nak tunjukkan belangnya bermain air, bukan lah keranan nak tunjuk skil membasuh kereta, bukan juga nak bodek abahnya untuk pergi ketaman, bukan juga berniat nak abis lambungkan meter air abah dia.. semata-mata seronok nak main air sajalh ni..

Mula-mula tu lepas dia bangun tido (pukul 6.45 tu dia bangun), dia nak tengok kartun kat Channel 611, lepas tu dah cerah sikit dia nak meronda kat luar, nak tengok pokok bunga, nak kutip buah mempelam yang luruh, nak sapu sampah dan juga bakar sampah bersama angah dia.. (tapi macam biasa la, jadi mem besar sajala.. mulut becok sana sini, komplen sana sini, tanya sana sini.. dah puas kacau angah dia...

Nampak pulak abah dok basuh keta, emm seronok tu boleh main air, mula-mula dia sapu keta tu dengan tangan dia, lepas dia himpit abah dia yangsedang cuci keta, lepas tu dia mintak kain cuci.. hah lepas tu dengan paip air tu dia amik... jadi apa lagi abah pon amik gambar saja la... lepas tu baru angkat mandi dan abah pon sambung kejanya.. hu huu.. rajin juga anak dara aku ni yer..?

menurut carta...

Jawapan 1- Bodek abahnya nak pergi taman mendapat 66%

he hee..

3 comments :

Neeza Shahril said...

angah tu sape kelu? athierah ni ada kakak abang ke? ingatkan dia anak sulung..

budak2 memang suka main air.. anak2 neeza, kalau suruh main air, meloncat aje suka especially main kat luar / laman rumah (kat malaysia la). kat sini mana ada semua tu.. :(

Sikelu said...

angah tu.. Mak Ngah dia la, kak zul...

tu la.. nih kali petama kasi can dia main.. lepas dia main tu malamnya dia demam.. siap gi amik ubat.. tapi sekarang dah baik dah... tonsil dia bengkak balik

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam,budak-budak memang suka sangat main air, semangat berkobar-kobar kalu dengar boleh main air

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...