Taman lagi...

August 21, 2008

 
Sampai saj aku kat umah, mem aku ajak keluar, Athirah kononnya dah jemu seharian terkurung dalam umah, mula-mula kat umah pengasuh dia, nih balik umah pon dok main kat dalam saja... jadi kami buat rancangan nak pi pasar malam saja lah kat Kangar... on the way tu, terlalu pulak kat Denai Larian Pengkalan Assam, dan Athirah pon apa lagi merengek nak mai kat taman la... masa tu dah pukul 6.30 petang.. hmm mau tak mau layan saja la.... seronok juga ada kat sini.. leh tengok ada orang dok jogging, ada yang bersenam robik, ada juga bebudak skateboard.. terhibur jugak la... tak lama kami kat situ,  yer lah dah dekat nak Maghrib, nak gi pasar malam lagi, jadi menagis la budak itu.. tak puas main.... selepas di pujuk lebih kurang.. baru la boleh tinggalkan tempat itu...

You Might Also Like

2 comments