12345... terimakasih

Thursday, August 28, 2008

12345... terimakasih


Hari ni, pada jam 5.20 petang blog meter dah mencecah 12345 page view.. terimakasih pada semua.. dan juga tak lupa harap maaf kerana tidak dapat nak update lagi ni.. tengah dok sibuk berkawad, lepas tu pertukaran tugas yang menyebabkan tiada daya nak buat update.. InsyaAllah lepas kawad ni ada cuti.. aku akan cuba nak update balik semua entry yang dah tertinggal tuh.. buat masa ni.. layan saja lah gambar-gambar yang ada, mungkin gambar dapat menceritakan segalanya kalau pun tak semua.. tapi sebahagian nya dah ada di situ... sekali lago tocce.. tocce.. lawat lah selalu blog ini.. (eweeekkk..!!! haa haaa..!! )

2 comments :

kuInaJentayutiara said...

sy yg dok mai selalu kot sbb paling dekat no...

slamat berposa... jmpa kat bazar ramadan stadium tegur2 la no... tak pun blanja air tebu ke secawan.... oppssss terlebih sudah!

Sikelu said...

ku ina,
he hee tak pa.. nanti kalau saya singgah kelinik.. saya keloi naik atas.. tak pon lepas ni kita pi minum kat andaman ka.. :)

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...