Apa la abah ni..

Thursday, January 17, 2008

Apa la abah ni..



.. hmm sebenaqnya tak dak apa sangat aku nak ceritakan.. cuma sebuah perjalanan di suatu petang.. lah biasa lah kan athirah kalau petang2 dia boring dia nak ajak pegi berjalan-jalan la.. kebetulan petang tu kami takder nak buat apa.. ok le boleh ronda-ronda tepi pantai kan.. semenjak dua menjak ni pantai sepanjang Kuala Perlis ke Kuala Sanglang banyak mengalami perubahan, tambakan batu dibuat di sepanjang jalan , jadi banyak tempat dah tak dak pasir lagi.. tinggal la setempat dua yang banyak menjadi tempat tumpuan orang...

macam tu juga dengan kuala sungai kurung tengar.. dah kena tambakan batu.. dah banyak berubah, ada chalet kat situ.. tgk dah siap dah cuma tunggu masa dapat CF kot.. lepas ni boleh la di gunakan..

isk tak dapat juga aku nak panjangkan entry nih.. athirah dah bangun.. dok kacau di suka sangat dengan mouse nih..

Posted by Picasa

0 comments :

Search This Blog

My Book Rack

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...