eeee... sejuknyaaa..!!

January 27, 2008


Posted by Picasa
Hari Ahad.. entah psai apa tah.. teringat pulak nak pi Gua Kelam .. tu pon selepas aku terjumpa gambaq kat satu forum yang bagitau bahawa nanti kat Gua Kelam akan ada ketaapi (mmacam roller coaster tuh.. ada rel dia) untuk tujuan melawat kawsan-kawasan Bukit Dataran Nakawan.. emm teringin juga aku nak tengok dan amik tau perihal semasa ni.. he hee.. mem aku pulak teringin nak pi padang besar.. dah tu nak potong rambut.. jadi kami setkan jadual la.. pagi , gi amik mak dia, pastu pi umah kak dia di BEseri dan lepas makan dan sembahyang baru pi Padang BEsar lepas tu baru pi Gua Kelam kalau sempat.. (dah lari dari apa yang aku rancangkan.. )

Dalam kol 10 pagi lagu tu, selepas balik nari nat, kami pon bertolak pi amik mak mertua aku.. lepas tu baru pi BEseri.. sampai sana dah dekat kol 12.00 so.. depa pesah masak-masak dan dalam kol 2 baru leh makan.. selepas sembahyang kami bertolak ke PAdang BEsaq.. sampai sana dalam kol 3.30.. so rasanya tak akan dudk lama kat situ pasal, bukan nak beli apa sangat pon.. cuma nak beli brooch mem aku.. hmm tapi sempat juga dia beli track suit sepasang dengan barang makanan seperti kacang cerdik (pistachios) dan juga kerepek2 segala benda tu.. macam tu juga mak metua aku tu.. depa pakat borang makanan jer la..

Dalam pukul 4.10 kami dah keluar dari padang besar.. emm dah tak dak nak borong apa sangat.. tak tunggu lama la.. tapi kalau nak betui2 memborong mau kol 6 baru boleh balik tu.. Lepas tu terus la kami pi ke Gua Kelam, sampai kat sana dah pukul 4.30 lebih dah.. emm tengok tak ramai orang kat sana , ada juga bebudak UITM dok buat camping kat situ.. memula tu ingat Athirah takut air.. so nak bagi dia main - main jer la air tu.. tapi lepas seminit dua dia main.. mula la makin rancak.. siap terduduk atas air dan pasir tu.. jadi terus jer la mandikan dia.. ' sampai sejuk-sejuk athirah main air.. mujur la tak demam.. tapi dia seronok ajer la.. dalm kol 5.30 kami pon bertolak balik la.. on the way balik tu Athirah terus tertido dalam keta.. uh huh jarang sangat dia tertidor dalam keta nih.. mesti dia letih main air tu.. ( lupa lak.. pak dan mak athirah tak mandi sama petang tu.. simpan untuk projek Raya Cina nih.. :) )hmmm best juga sesekali pi sini.. mujurla air pon ada walaupun tak banyak pasal musim kemarau sekarang ni.. kalau macam ni nanti aku boleh buat port mandi-mandi dengan athirah la nanti..

You Might Also Like

0 comments