Skip to main content

Hilang..

Hilangg.. hanya yan tu aku boleh katakan.. yang aku katakan hilang tu bukang nya harta, wang ringgit dan sebagainya tapi hanyalah hileng idea, hilang semangat nak menulis disini.. entah kenapa.. aku tak dapat nakpastikan.. sebenarnya banyak yang aku boleh masukkan kat sini, malahan konklusi tahun baru tu sebenarnya dal sekitar 2 bulan teerkhir tahun 2007.. aku tak meliputi suka duka sepanjang tahun.. sekali terigin juga kau nakbuat tapi.. tiada perkataan yang keluar dari minda aku..

jadi aku ingat mungkin aku patut mula maenulis di rumah semula.. akan ada ruang yang lebih santai dan panjang.. tapi aku salah bila dah ada internet kat umah.. aku melilau tak ketahuan hala, aku masuk forum dan berkelahi dengan orang (berkelahi kata2 saja.. dan tiada melibatkan perasaan.. jadi tak der la peperangan), aku melawat blog orang lain, tapi tiada nafsu untuk mencoret kat sini.. aduh kesihan.. kesahian kat blog ni.. kesihan juga buat otak ku.. ku cuba nak pujuk pelan-pelan agar ruang blog aku ni tak terbiar kekosongan.. anggapla sebagai satu azxam baru nak jadikan blog aku ni meriah.. meriah dengan cerita, dengan kata-kata yang menawan, dengan kunjugan dari kawan-kawan.. tapi aku tak mampu nak berbohong.. aku tak mampu nak sembunyikan.. bahawa dalam masa ni blog in akan kurang rasanya.. kurang meriahnya dan kurang rasanya.. kalau masak asam paedas pun mungkin kurang asam nya.



ada yang bertanya.. macam mana teman ku yang baru, adakah ianya kurus dan cengkung, atau gemok gedempon.. atau slim macam ratu kebaya, macam mana dengan kepantasannya beraksi, hebat atau biasa-biasa sahaja, adakah dia putih, hitam, biru datau merah..

jadi inilah temanku,
tidak terlalu gemok, juga tidak terlalu kurus,
kehebatan dia tidak lah terlalu hebat,
tapi cukup buat aku puas,
dan aku tak terkilan walau hantarannya agak tinggi bagi warna nya yang agak legam itu,
tapi aku puas, prestasinya belum mengecewakan aku..

++
huh..
baru ajer aku boh tajuk hilang..
dan blog aku betul-betul hilang..
entah apa kenanya aku tak tahu..
lepas masuk entry nih tadi.. tiba-tiba tak naik.. naik apa-apa punya laman web tah.. huhu
nasib baik aku teror juga tak panik
kalau tak ilang abis la..
tapi kesan nya hallowen tu dah tak leh pakai..
memang dia nak suruh cat rumah lain kot..

Posted by Picasa

Comments

Popular posts from this blog

Entri kira muat...

Oh bulan mana bintang? Atas puncak kayu ara Oh cik puan mana hilang? Dalam dapur atas para